Du chatter med vores chatbot og ikke en medarbejder fra Skattestyrelsen. Chatbotten kan hjælpe dig med at finde en bestemt type information eller svare på spørgsmål om kørselsfradrag.
Chatbotten kan kun give generel vejledning og yder ikke specifik rådgivning. Det betyder, at du ikke kan få svar på konkrete spørgsmål vedrørende en sag eller en problemstilling på chatbotten. Vejledningen tager udgangspunkt i de informationer, der er tilgængelige på skat.dk, og som er udarbejdet på baggrund af Den juridiske vejledning.
Chatbotten er tænkt som en hjælp til dig, og det er derfor kun dig, der kan se samtalen med vores chatbot. Samtalen vil blive gemt i anonymiseret form til trænings- og læringsformål.
Du er altid velkommen til at kontakte os
Chatbotten er et supplement til at kontakte Skattestyrelsen, og du er altid velkommen til at ringe eller sende besked til os. Er du i tvivl om forståelsen af de svar, som chatbotten giver dig, er du velkommen til at ringe på telefon 72 22 28 28 eller skrive via TastSelv.
Har du brug for vejledning om andet end kørselsfradrag, eller drejer det sig om specifik vejledning eller en konkret sag, du ønsker behandlet, skal du ringe eller sende en besked til os.
Kontakt os