Opdateret
18 apr 2025 10:17
Type
Driftsproblem
Status
Afsluttet
System
DMS eksport + DMS Forsendelse (NCTS)
Meddelelse

Der oplevet i øjeblikket tekniske udfordringer med download af EAD/TAD i DMS Online og System-til-system.

Opdatering 12-03-2025 13:00: Der kan være enkelte EAD'er som får "Office copy" - dette er fejlmeldt og er under undersøgelse.

Opdatering 12-03-2025 11:45: Det skulle igen være muligt og printe EAD/TAD

Opdateret 04-02-2025 kl. 21:00: Status er uændret.

Problemet opleves sporadisk og ikke alle angivelser er påvirket.

I DMS Eksport kan man i stedet benytte "Opret PDF" som findes ved siden af "Download EAD" knappen.

INC000001632453


Opdateret: 12-03-2025 13:00:18

Der oplevet i øjeblikket tekniske udfordringer med download af EAD/TAD i DMS Online og System-til-system.

Opdatering 12-03-2025 13:00: Der kan være enkelte EAD'er som får "Office copy" - dette er fejlmeldt og er under undersøgelse.

Opdatering 12-03-2025 11:45: Det skulle igen være muligt og printe EAD/TAD

Opdateret 04-02-2025 kl. 21:00: Status er uændret.

Problemet opleves sporadisk og ikke alle angivelser er påvirket.

I DMS Eksport kan man i stedet benytte "Opret PDF" som findes ved siden af "Download EAD" knappen.

INC000001632453


Opdateret: 12-03-2025 11:43:53

Der oplevet i øjeblikket tekniske udfordringer med download af EAD/TAD i DMS Online og System-til-system.

Opdatering 12-03-2025 11:45: Det skulle igen være muligt og printe EAD/TAD

Opdateret 04-02-2025 kl. 21:00: Status er uændret.

Problemet opleves sporadisk og ikke alle angivelser er påvirket.

I DMS Eksport kan man i stedet benytte "Opret PDF" som findes ved siden af "Download EAD" knappen.

INC000001632453


Opdateret: 04-02-2025 21:21:31

Der oplevet i øjeblikket tekniske udfordringer med download af EAD/TAD i DMS Online og System-til-system.

Opdateret 04-02-2025 kl. 21:00: Status er uændret.

Problemet opleves sporadisk og ikke alle angivelser er påvirket.

I DMS Eksport kan man i stedet benytte "Opret PDF" som findes ved siden af "Download EAD" knappen.

INC000001632453


Opdateret: 23-01-2025 13:49:19

Der oplevet i øjeblikket tekniske udfordringer med download af EAD/TAD i DMS Online og System-til-system.

Problemet opleves sporadisk og ikke alle angivelser er påvirket.

I DMS Eksport kan man i stedet benytte "Opret PDF" som findes ved siden af "Download EAD" knappen.

INC000001632453


Udgivet: 23-01-2025 13:36:58

Der oplevet i øjeblikket tekniske udfordringer med download af EAD i DMS Online og System-til-system.

Problemet opleves sporadisk og ikke alle angivelser er påvirket.

Man kan i stedet benytte "Opret PDF" som findes ved siden af "Download EAD" knappen.

INC000001632453