I kan se alle virksomhedens tidligere indberetninger til rentesystemerne i TastSelv Erhverv under Tidligere indberetninger i menuen Rente.
Det gælder fra den første indberetning, som I laver og uanset, hvilken indberetningskanal der er brugt.
I kan få overblik over følgende:
- Filoverførsler
Tidligere overførte filer indeholdende svarfil og behandlingsrapport for både masseindleveringer og massevalideringer. Det er muligt at finde behandlingsrapporter, kvitteringer og udskrive oversigten. Find trin-for-trin guide i Teknisk vejledning Rente, afsnit 6.1 (Søgning via filoverførsler).
- Søg i konti
Søg alle indberetninger frem. Her kan I søge konti frem, som I har brug for at rette. I kan downloade en konto-liste, hvor der er en samlet oversigt over gældende og seneste indlevering pr. konto med beløb, fejl- og advisnumre samt I vil kunne se historik for kontoen. I vil også kunne finde den enkelte kvittering frem for den gældende indberetning. Find trin-for-trin guide i Teknisk vejledning Rente, afsnit 6.2 (Søg i konti).
- Rapport
Søg en rapport frem. Her kan I søge en rapport frem, hvor I kan få et overblik over, hvad I har indberettet til dags dato for en given indberetningsperiode pr. indberetningstype. Rapporten bliver opdateret en gang i døgnet. Det sker i en natlig kørsel. Det vil fremgå af rapporten, hvornår den er dannet. Der kan derfor gå op til et døgn før en indberetning vil fremgå af rapporten. I kan bruge rapporten som en samlet kvittering til afstemning for indberetningerne.
Find trin-for-trin guide i Teknisk vejledning Rente, afsnit 6.3 (Søgning via rapport).
- Nulindberetninger
Søg en kvittering frem for en nul-indberetning. Find trin-for-trin guide i Teknisk vejledning Rente, afsnit 6.4 (Søgning via nulindberetninger).