I kan fremover se alle virksomhedens tidligere indberetninger til rentesystemerne i TastSelv Erhverv under Tidligere indberetninger i menuen Rente.
Det gælder fra den første indberetning, som I laver og uanset, hvilken indberetningskanal der er brugt.
I kan få overblik over følgende:
-
Filoverførsler
Tidligere overførte filer indeholdende svarfil og behandlingsrapport for både masseindleveringer og massevalideringer. Det er muligt at finde behandlingsrapporter, kvitteringer og udskrive oversigten. Find trin-for-trin guide i den tekniske vejledning, afsnittet 6.1 (søgning via filoverførsler).
-
Søg i konti
Søg alle indberetninger frem. Her kan I søge konti frem, som I har brug for at rette. I kan downloade en konto-liste, hvor der er en samlet oversigt over gældende og seneste indlevering pr. konto (pantebrev) med beløb, fejl- og advisnumre samt I vil kunne se historik for kontoen (pantebrevet). I vil også kunne finde den enkelte kvittering frem for den gældende indberetning. Find trin-for-trin guide i den tekniske vejledning, afsnittet 6.2 (søg i konti).
-
Rapport
Søg en rapport frem. Her kan I søge en rapport frem, hvor I kan få et overblik over, hvad I har indberettet for en given indberetningsperiode pr. indberetningstype. Rapporten bliver opdateret en gang i døgnet. Dette sker i en natlig kørsel. Det vil fremgå af rapporten, hvornår den er dannet. Der kan derfor gå op til et døgn før en indberetning vil fremgå af rapporten. Kan bruges som en samlet kvittering til afstemning for indberetningerne. Find trin-for-trin guide i den tekniske vejledning, afsnittet 6.3 (søgning via rapport).
-
Nulindberetning
Søg en kvittering frem for en nul-indberetning. Find trin-for-trin guide i den tekniske vejledning, afsnittet 6.4 (søgning via nulindberetninger).