Dato for udgivelse | 21 jan 2011 08:48 |
Resumé | SKAT har igen målt kundernes tilfredshed ved landets nummerpladeekspeditioner. Som ved sidste måling er der glade og tilfredse kunder over hele landet. |
Der er netop gennemført en undersøgelse af kundernes tilfredshed med SKATs nummerpladeekspeditioner. Mere end 4.500 kunder har svaret på et uddelt spørgeskema, og det samlede resultat er opgjort til 4,59 på en skala fra 1-5.
- Vi er stolte af, at det endnu en gang er lykkedes at opnå en så høj tilfredshed i kundeundersøgelsen for nummerpladeekspeditionerne. Det viser, at vi véd, hvad kunderne efterspørger, og at vi kan fastholde den gode service, som siger kontorchef Bjarne Larsen, SKAT.
Ved undersøgelsen blev der stillet fire spørgsmål. Resultaterne fordeler sig således:
Spørgsmål |
2008 |
2009 |
2010 |
Generel tilfredshed med den modtagne service |
4,59 |
4,57 |
4,63 |
Faglig og korrekt ekspedition |
4,60 |
4,63 |
4,68 |
Medarbejderne virker venlige og imødekommende |
4,72 |
4,71 |
4,74 |
Acceptabel ventetid |
4,28 |
4,13 |
4,31 |
I alt |
4,55 |
4,51 |
4,59 |
- Der har været en fremgang på alle områder i forhold til tidligere undersøgelser, og det er flot, synes jeg. Langt de fleste mener, at de får en faglig og korrekt ekspedition og er generelt tilfredse med den modtagne service. Ventetiden er den faktor som får lavest score, men den er stadig helt acceptabel. Vores tal viser, at tilfredsheden med ventetiden er laves mellem kl. 11 og 14, og det skyldes, at mange kommer midt på dagen i deres frokostpause. Så vi opfordrer derfor kunderne til at komme tidligt på dagen, hvor ventetiden er kortest, siger Bjarne Larsen.
Yderligere oplysninger:
For faglige spørgsmål kontakt kontorchef Bjarne Larsen 7238 8454
Før øvrige spørgsmål kontakt SKATs Pressefunktion på tlf. 7237 0900
Borgere og virksomheder bedes ringe på tlf. 7222 1818