Hvis virksomheden skal bruge et bikort til restudbetaling fx bonus eller feriepenge efter en medarbejder er fratrådt, kan bikortet rekvireres som en éngangslevering. Det sker ved at indsende de samme ansættelsesoplysninger, som er brugt ved indberetning af fratrædelsesdatoen, men nu med angivelse af genrekvisition i record 2101 - "R" i felt 15, position 144. Abonnenten vil herefter modtage det aktuelle bikort én gang. Ved engangslevering af bikort vil abonnementet ikke genstartes.

Hvis der indsendes en rekvisition, hvor ansættelses- og fratrædelsesdatoer ligger før d.d., vil dette altid blive behandlet som en éngangslevering. Dvs. der kan ikke leveres hovedkort, og der startes ikke et abonnement. Aktuelt bikort/frikort/bruttokort eller "intet skattekort" udsendes én gang.

Virksomheden kan også finde den fratrådte medarbejders bikort i menupunktet Skattekort - forespørgsel under Fratrådte.