Kasinoet skal opbevare oplysninger indhentet i forbindelse med kundekendskabsprocedurer.
De identitetsoplysninger, som kasinoet indhenter, er eksempelvis navn og cpr-nummer. Herudover er der i spillelovgivningen et særskilt krav om indhentning af adresse.
Ved kontroloplysninger forstås de oplysninger, som kasinoet har indhentet til brug for en kontrol af, om identitetsoplysningerne er korrekte. Hvis der i den forbindelse har været brugt digitale signaturer med OCES-standarder eller elektroniske databaser, skal kasinoet opbevare et revisionsspor, som kan dokumentere, at der er sket den pågældende kontrol.
Det er endvidere et krav, at kopi af foreviste legitimationsdokumenter opbevares. Det kan fx være kopi af pas eller kørekort.
Oplysninger om spilprofil, aktivitetsniveau, midlernes oprindelse, godkendelse af forretningsforbindelser med politisk eksponerede personer (PEP’er) samt oplysninger indhentet med henblik på at kunne risikovurdere spilleren, er også oplysninger, som kræves opbevaret.
Oplysningerne skal opbevares i mindst 5 år efter forretningsforbindelsens ophør og ved enkeltstående transaktioner mindst 5 år efter transaktionens gennemførelse.