Indberet til eIndkomst

 

 

  1. Log på TastSelv Erhverv
  2. Vælg Ansatte
  3. Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
  4. Vælg Indberette/forespørge på eIndkomst/letLøn

Du kan nu indberette i eIndkomst.

Hvis du ikke har punktet Indberette/forespørge på eIndkomst/LetLøn, kan du tilføje det under Indberet til eIndkomst eller LetLøn > Ændre tilmeldingsoplysninger. Sæt flueben i feltet Indberetning til og forespørgsel på eIndkomst/LetLøn og vælg Godkend.

Du har nu adgang til at indberette i eIndkomst.

  1. Log på TastSelv Erhverv
  2. Vælg Ansatte
  3. Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
  4. Vælg Indberette/forespørge på eIndkomst/letLøn
  5. Vælg Indberet lønoplysninger - fil-upload
  6. Upload filen ved at vælge Gennemse og finde filen på din computer
  7. Vælg Indsend

Du kan se, om din fil er modtaget ved at vælge Forespørg på indberetningsstatus. M betyder modtaget, D betyder delvist modtaget og A er afvist. Ønsker du at få information om advis, fejlmeddelelser og data, kan du vælge indberetningen.